Free AdviceGet Free Advice
Home | Get advice | Give advice | Topics | Columnists | - !START HERE! -
Make Suggestions | Sitemap

Get Advice


Search Questions

Ask A Question

Browse Advice Columnists

Search Advice Columnists

Chat Room

Give Advice

View Questions
Search Questions
Advice Topics

Login

Username:
Password:
Remember me
Register for free!
Lost Password?

Want to give Advice?

Sign Up Now
(It's FREE!)

Miscellaneous

Shirts and Stuff
Page Backgrounds
Make Suggestions
Site News
Link To Us
About Us
Terms of Service
Help/FAQ
Sitemap
Contact Us


singers for techno! <<< Previous Question
Next Question >>> need advice

Friends: When monica strips for Chandler What Song?


Question Posted Sunday June 1 2008, 9:29 pm

whats the name of that song where monica strips for chandler because she didnt let him have a bachelor party?


REMEMBER ?? from Friends?

and then her show gets stuck lol.


[ Answer this question ]
Want to answer more questions in the Hobbies category?
Maybe give some free advice about: Music?


Peeps answered Monday June 2 2008, 2:11 am:
Actually it's called Let Me Blow Ya Mind by Eve (featuring Gwen Stefani).

The lyrics are:

[Eve]
Uh, uh, uh, huh
Yo, yo
Drop your glasses, shake your asses
Face screwed up like you having hot flashes
Which one, pick one, this one, classic
Red from blonde, yeah bitch I'm drastic
Why this, why that, lips stop askin
Listen to me baby, relax and start passin
Expressway, hair back, weavin through the traffic
This one strong should be labeled as a hazard
Some of y'all niggas hot, sike I'm gassin
Clowns I spot em and I can't stop laughin
Easy come, easy go, E-V gon' be lastin
Jealousy, let it go, results could be tragic
Some of y'all aint writin well, too concerned with fashion
None of you aint gizell, cat walk and imagine
Alotta y'all Hollywood, drama, passed it
Cut bitch, camera off, real shit, blast it

[CHORUS: Gwen Stefani]
And if I had to give you up
It's only been a year
Now I got my foot through the door
And I aint goin nowhere
It took awhile to get me in
And I'm gonna take my time
Don't fight that good shit in your ear
Now let me blow ya mind

[Eve]
They wanna bank up, crank up, makes me dizzy(?)
Shank up, haters wanna come after me
You aint a ganster, prankster, too much to eat
Snakes in my path wanna smile up at me

Now while you grittin your teeth
Frustration baby you gotta breathe
Take alot more that you to get rid of me
You see I do what they can't do, I just do me
Aint no stress when it comes to stage, get what you see
Meet me in the lab, pen and pad, don't believe
Huh, sixteens mine, create my own lines
Love for my wordplay that's hard to find
Sophomore, I aint scared, one of a kind
All I do is contemplate ways to make your fans mine
Eyes bloodshot, stressin, chills up your spine
Huh, sick to your stomach wishin I wrote your lines

[CHORUS]

[Eve]
Let your bones crack
Your back pop, I can't stop
Excitement, glock shots from your stash box
Fuck it, thugged out, I respect the cash route
Locked down, blastin, sets while I mash out
Yeah nigga, mash out, D-R-E
Back track, think back, E-V-E
Do you like that (ooooh), you got to I know you
Had you in a trance first glance from the floor too
Don't believe I'll show you, take you with me
Turn you on, pension gone, give you relief
Put your trust in a bomb when you listen to me
'Dancin much, get it all? now I'm complete, uh huh
Still stallion, brick house, pile it on
Ryde or Die, bitch, double R, can't crawl
Beware, cuz I crush anything I land on
Me here, aint no mistake nigga it was planned on

[CHORUS]

...according to:

[Link](Mouse over link to see full location)

And here is the YouTube link to the music video:

[Link](Mouse over link to see full location)

As another note, to ensure it is the right song after all, here is a link to the part of the show you're actually inquiring about:

[Link](Mouse over link to see full location)

[ Peeps's advice column | Ask Peeps A Question
]

Recent popular questions:
Want to give advice?

Click here to start your own advice column!

A family member recently died?
what is wrong with Miley Cirus
No Breast with a belly
I'm 14 and he is 16, is this bad?
I need help fast!!
How to tell him your not ready for sex
What is a neutral undertone?
I have been cheated by someone who promised to sponsor me!
how to lose weight fast for women
Love actually?
avatar the last airbender full episodes
Italian last names
I bite the inside of my mouth!?
why are some people so into their appearances?
How to make a cute scrapbook for boyfriend
popping sounds in left ear
Is he trying to ask me for sex?
angry when cant have sex
interview clothes
my crush asked me out but i am not sure if i should accepit

All content on this page posted by members of Advicenators.com is the responsibility those individual members. Other content © 2003-2014 Advicenators.com. We do not promise accuracy, completeness, or usefulness of any advice and are not responsible for content.

Attention: NOTHING on this site may be reproduced in any fashion whatsoever without explicit consent (in writing) of the owner of said material, unless otherwise stated on the page where the content originated. Search engines are free to index and cache our content.
Users who post their account names or personal information in their questions have no expectation of privacy beyond that point for anything they disclose. Questions are otherwise considered anonymous to the general public.

[Valid RSS] eXTReMe Tracker